ABLETON & PUSH

Ableton & Push

Nieuw in ons aanbod! Leer samen met Push, dé controller voor Ableton, muziek maken waar jij van houdt en leer gaandeweg Ableton kennen. De muziek waar we tegenwoordig naar luisteren is allemaal met muziek software als Ableton gemaakt. Muziekschool van Ingen bied je daarom nu de kans om de muziek te leren maken waar jij iedere dag naar luistert.

Naast de basis als opnemen, midi vs audio, quantizen, drums programmeren, exporteren van je muziek en de basis fx, leer je ook om te gaan met arrangementen, songstructuren, harmonie en melodie, microfoon opnames maken en  het analyseren van songs.

De lessen, die ook in cursus format van 10 lessen zijn te volgen, zijn bedoeld voor een ieder die het programma Ableton en Push wil leren gebruiken, en beter en creatiever songs wil leren schrijven. Er is geen muzikale achtergrond nodig en ook voor professionele musici kan het een eye-opener zijn.

Deze lessen zijn in samenwerking met Ableton ontwikkelt.

De lessen kunnen zowel in groepsverband van max 4 of als privéles gegeven worden

Vanaf 8 jaar.

Voor de kosten, kijk op de tarievenpagina