Een gratis en tot niets verplichtende proefles is altijd mogelijk bij Muziekschool van Ingen!

BASGITAAR

SCHRIJF JE NU IN OF STEL EEN VRAAG
18738338_1284820758298460_72755188611510
bas foto.jpeg

Je mail is succesvol verzonden

Altijd al basgitaar willen spelen? Dat kan bij Muziekschool van Ingen in Purmerend!

Guus Burger

Ik heb basgitaar gestudeerd op de popafdeling van het conservatorium van Rotterdam en heb daarna de verkorte opleiding tot docent muziek gevolgd.
Als muzikant heb ik met verschillende bands en projecten meegespeeld en houd ik ook van
alle stijlen, zoals: pop, jazz, rock en reggae!
In de baslessen staat plezier maken met de basgitaar centraal. Aan de hand van muziek die
jij leuk vindt leer je de juiste techniek, baslijnen herkennen en wat er bij komt kijken om een
goede groove neer te zetten. In de lessen kan ook aandacht besteed worden aan het leren
noten lezen en begrijpen van muziektheorie.

Azubike Onwuka

Azubike is allround bassist & muzikant, afgestudeerd aan de Jazz afdeling van het Conservatorium van Amsterdam en heeft zich verdiept in diverse stijlen waaronder Jazz-fusion, Klassieke muziek, West-Afrikaanse en Indiase muziek. Hij treed regelmatig op in Nederland en heeft o.a gespeeld op het North Sea Jazz Festival, Paradiso, Londen, Gran Canaria & Jericho (de oudste stad ter wereld).

Bij Azubike kun je terecht om te leren over samenspel in een band, techniek, een breed scala aan stijlen, muziektheorie, effectpedalen, compositie, improvisatie en meer!