BEATS

Een gratis en tot niets verplichtende proefles is altijd mogelijk bij Muziekschool van Ingen!

Jumping Break Dancer

Maak je eigen Beats bij Muziekschool van Ingen in Purmerend!

Wil je ook graag je eigen beats maken, maar weet je niet goed waar je moet beginnen. Wat heb je nou eigenlijk nodig om te beginnen, welke midi controllers, plug-ins, speakers, audio interface? Of heb je al je eigen set-up ben je al lekker op weg maar heb je het gevoel dat je vaak hetzelfde maakt en dat het meeste in de demofase blijft hangen? En of je nou alles intekent en uren bezig bent met midi noten verschuiven of als je al piano/ toetsen kan spelen maar er graag beter in wilt worden. Ik leer het je graag zodat jij jezelf nog beter kan uiten in je eigen muziek.

Bij Beats leer ik je om sneller en betere Beats te maken en om ze ook daadwerkelijk om te zetten naar een volledige song.  Je leert ook handige tools om, ook als je even zonder inspiratie zit, jezelf uit te dagen en iets nieuws te maken.

Geïnteresseerd of dit ook iets voor jou is? Stuur ons een mailtje of vraag een gratis proefles aan!

SCHRIJF JE NU IN OF STEL EEN VRAAG

Je mail is succesvol verzonden