Een gratis en tot niets verplichtende proefles is altijd mogelijk bij Muziekschool van Ingen!

DRUMS

SCHRIJF JE NU IN OF STEL EEN VRAAG

Je mail is succesvol verzonden

Altijd al willen leren drummen? Dat kan bij Muziekschool van Ingen in Purmerend!

De lessen worden  gegeven door Ron Spee en Anthony Blom.

(Drumlessen worden gegeven vanaf 8 jaar)

Vanaf het eerste moment zit je achter een drumstel!

We bieden een compleet lesprogramma en er wordt rekening gehouden met de muzikale voorkeur van de leerlingen. Ook kun je je voorbereiden op een muzikale vervolgopleiding zoals de Pop/Rockacademie of het Conservatorium.

De lessen worden gegeven in het pand aan de van IJsendijkstraat 152 (achter de Praxis) in Purmerend en in Amsterdam Noord (zie hieronder voor meer info Amsterdam Noord). Beide zijn professionele drumstudio's met gratis parkeergelegenheid! In Purmerend is er gratis parkeren op het terrein en in de omgeving.

Belangrijk om te weten is, dat bij te keuze om te gaan drummen, geluidsoverlast tegenwoordig geen probleem meer hoeft te zijn. Om thuis te kunnen oefenen, kun je een prima klinkend en betaalbaar electronisch drumstel aanschaffen.  Het akoestische geluid is minimaal, door het gebruik van gaasvellen en/of rubber pads. Je kunt de set aansluiten op een versterker en dus zelf het volume bepalen. Met de koptelefoon heeft helemaal niemand er meer last van.

Anthony Blom geeft naast de lessen in Purmerend ook les in zijn drumstudio te Amsterdam Noord, Zamenhofstraat 114b. In deze professioneel ingerichte studio zijn behalve drumstellen ook diverse percussie-instrumenten aanwezig zoals conga’s, bongo’s en timbales ter ondersteuning en/of uitbreiding van de lessen. Tevens is er voor wat meer gevorderde drummers de mogelijkheid om professionele opnames te maken.

De studio bevindt zich vlakbij de ringweg is ook met openbaar vervoer gemakkelijk te bereiken.

Foto's Locatie Purmerend

IMG_20201031_100917.jpg