OVER ONS

Muziekschool van Ingen

Historie

Vanaf 1986 zijn we actief in Purmerend en met groot succes. Inmiddels zijn we de belangrijkste aanbieder in Waterland voor instrumentaal privé en groepsles. Momenteel geven we les op 2 locaties. We zijn subsidie onafhankelijk en kunnen dus eigen keuzes maken. Er wordt gewerkt met de nieuwste instrumenten en methodes.

Onze docenten

Dit zijn stuk voor stuk professionele muzikanten uit de praktijk, die mede als gevolg van hun training en vooropleiding uitstekende didactische vaardigheden combineren met een groot enthousiasme. Seminars zorgen ervoor dat onze docenten regelmatig worden bijgeschoold en de beste kwaliteiten ontwikkelen voor het individueel- en groepsonderwijs.

Onderwijs op het juiste moment

Om van muziek te genieten en de gegeven kennis makkelijk te kunnen opnemen, zijn we van mening dat een kind onderwijs moet krijgen in overeenstemming met zijn/haar fysieke en mentale ontwikkeling.

Groepslessen

Deze lessen hebben als voordeel dat je leert samen spelen met anderen. Daarmee ontstaat er een beter sociaal gevoel en leer je om naar elkaar te luisteren.

Creativiteit

Om de creatieve mogelijkheden van een leerling te ontwikkelen is het belangrijk dat men leert vrij te denken en zichzelf te uiten. Sensitiviteit en voorstellingsvermogen zijn de basis van creativiteit. Deze eigenschappen kunnen we, individueel per leerling, op een positieve manier beïnvloeden.

Waarom les bij Muziekschool Van Ingen?

- 50% korting op de btw voor volwassenen!

- Proefperiode van 3 maanden waarin je per maand kunt opzeggen, hierna kun je 3 keer per jaar opzeggen

- Het jaartarief mag in 12 maandtermijnen worden betaald, juli en augustus worden dan wel berekend.

-We starten, bij voldoende deelname, ieder moment van het jaar.

-Lange ervaring met groepsles. Kleine groepen.

-Gratis proefles.

-Priveles vanaf €41,- per maand.

-Je kunt overstappen naar een groep met een hoger of lager niveau.

-Gratis leenkeyboard  en gitaar voor 2 maanden, hierna is huren mogelijk.

Je hoeft je eigen keyboard niet mee te nemen.

-Vanaf de eerste les speel je al een nummer, het notenschrift leer je spelenderwijs.

-Je kunt alle instrumenten via onze Muziekschool voordelig aanschaffen.

-Iedereen kan bij ons muziekles nemen, je hoeft geen enkele muzikale kennis te hebben. Onze jongste leerling is 6 en de oudste 85!